czwartek, 19 września 2013

Mała niespodzianka! - Cheryl Strayed "Dzika droga"

Wczoraj obiecałam Wam małą niespodziankę :) Niesamowicie cieszę się, że mogę wziąć udział w tej akcji, ale wszystko od początku. 

"Przeczytaj i podaj dalej" jest pomysłem Anny Matysiak, który swoją drogą bardzo mi się spodobał. W sierpniu wyruszyła w świat z rąk Ani książka pt. "Dzika droga" Cheryl Strayed. Do mnie trafiła dzięki Tosi, do której serdecznie Was zapraszam :) Cieszę się tym bardziej, że dotychczas mogły ją przeczytać Dziewczyny, których imiona zaczynały się na literę "A" - złamałam tą małą niepisaną zasadę ;) 



Aby jeszcze bardziej przybliżyć Wam całą ideę, oto zasady "Przeczytaj i podaj dalej":
"1. Odbierasz książkę z poczty, albo uprzejmy listonosz przynosi ją nad do domu…
2. Czytasz z zapartym tchem…
3. Koniecznie robisz zdjęcie z książką (może być w jakimś charakterystycznym dla ciebie miejscu) Umieszczasz krótką refleksję na swoim blogu (jeśli takowy posiadasz) i przesyłasz link do mnie, jako pomysłodawcy akcji – zrobimy wspólnie relację z wędrówki książki… poznamy się wzajemnie… może nawet stworzymy klub wędrującej książki..
4. Do książki koniecznie należy się wpisać, zaznaczyć swój ulubiony fragment, pozostawić po sobie ślad
5. Umieszczasz na swoim blogu baner i informacje o Akcji „PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ” wraz z powyższymi punktami i wybierasz nowy dom dla książki, wysyłasz ją dalej
6. Z dreszczykiem emocji śledzisz dalszą drogę książki, która ma szansę być wolną i zdobyć nowe światy…"

Jeżeli jesteś zainteresowana/y historią Cheryl:
  • w komentarzu pod tym postem wyraź chęć bycia kolejnym czytelnikiem,
  • koniecznie napisz, dlaczego to właśnie do Ciebie powinna powędrować książka,
  • zostaw swój adres e-mail,
  • zgłoszenie możesz złożyć do 26.09.2013 r. do godziny 24.00
27 września skontaktuję się z osobą, do której powędruje "Dzika droga".

Będzie mi bardzo miło, jeżeli postanowicie wziąć udział w akcji :) Czekam na Wasze zgłoszenia, a ja zaczynam moją przygodę z Cheryl.

Miłego wieczoru!

16 komentarzy:

  1. Jestem chętna na tą akcję! Wydaje mi się to niesłychane, że jedna książka może przemierzyć różne zakątki Polski, przez moment być w czyimś posiadaniu! Poza tym teraz to już nie jest zimno, teraz to już pizga złem dlatego przydałaby mi się ciekawa książka do kompletu z moim kocykiem i herbatką :)
    gaska-89@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że książka doszła bezpiecznie do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. moze w koncu bym coś przeczytała :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wzięcia udziału w tym konkursie - książka jest naprawdę świetna!

      Usuń
  4. Fajna akcja :) a książki nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zachęcam do zgłoszenia, bo naprawdę warto ją przeczytać :)

      Usuń
  5. mogę zostać czytelniczką tej książki.
    po pierwsze - lubię takie akcje, po drugie - 27.09 mam już ostatni egzamin poprawkowy i od tamtej pory już nie będę czytać z konieczności, tylko dla przyjemności :-), po trzecie - zapatruję się na tę książkę już od jakiegoś czasu, po czwarte - lubię trzymać w rękach UŻYWANE książki, takie po których ktoś kreślił i mazał, wtedy widać, że żyją.
    oleandrra.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy pomysł!! Obecnie jednak piszemy pracę mgr i nie mamy czasu na czytanie dodatkowych pozycji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w takim razie po obronie :) I życzę powodzenia w zmaganiach z pracą!

      Usuń
  7. Fajny pomysł, szkoda, że książkę już czytałam :( Ale sama akcja świetna i pomysłowa, o wiele lepsza niż zwykłe blogowe zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam! Coś nowego i naprawdę świetnie czyta się takie książki :)

      Usuń
  8. Bardzo fajna akcja! :) Nie miałam okazji przeczytać tej książki, więc z wielką chęcią bym to uczyniła, tym bardziej, że idzie jesień, więc to idealnie umili niejeden wieczór :)
    enklawka@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie dołączam!
    polubsiebie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, napisz jeszcze dlaczego książka miałaby powędrować do Ciebie - to jeden z warunków wzięcia udziału :)

      Usuń
  10. Cześć! Dzięki za zaproszenie do wzięcia udziału w akcji :) bardzo spodobał mi się Twój pomysł dlatego zgłaszam się!
    A książka powinna powędrować do mnie, bo ostatnio właśnie skończyłam czytać i nie mogę znaleźć jej godnej następczyni ;)

    Pozdrawiam!
    iga@brainwaves.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Mam nadzieję, że jeszcze tu zajrzysz :)