piątek, 2 stycznia 2015

Reaktywacja Woman's World!

Nowy Rok to czas, w którym każdy z nas robi rachunek sumienia i rozlicza się z zeszłorocznych postanowień. Oddzielamy grubą kreską wszelkie niepowodzenia, wspominamy sukcesy i z czystą kartą wchodzimy w nowy rozdział naszego życia. Dla mnie to pewnego rodzaju oczyszczenie. Wyrzucam z pamięci wszystko co złe i ładuję baterie na kolejne 12 miesięcy dobrymi wspomnieniami. Ale nie o tym dzisiaj. Nowy Rok jest także nowym początkiem. Idealnym momentem do działania, spisywania nowych postanowień i przywróceniu do życia marzeń, które niekoniecznie udało nam się zrealizować. Właśnie z tej okazji postanowiłam reaktywować moje miejsce w sieci. W 2014 roku nie wszystko poszło po mojej myśli, dlatego też musiałam zrezygnować z prowadzenia Woman's World. Zaglądałam tu jednak często tęsknym wzrokiem. Z frustracją rozmyślałam nad tym, że obowiązki przyćmiły przyjemności. I wiedziałam, że muszę coś zmienić. Postanowiłam, że zrobię to wraz z początkiem 2015 roku. 


http://weheartit.com

Woman's World ma już w swojej historii zmianę nazwy (początkowo Fashion Make-up Entertainment). Zgodnie z zamysłem dwóch dziewczyn miał być to blog o modzie, makijażu i urywkach z ich życia studenckiego. Dziś jest to miejsce, w którym jedna z nich chce dzielić się chwilami wejścia w dorosłe życie. Zmianami, które planuje zaprowadzić w codzienności. Będzie trochę kobiecych wzmianek, pasji, kulinariów, samorozwoju i pracy nad swoim ciałem. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Trzymajcie za mnie kciuki!


Korzystając z okazji życzę Wam również


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! 
ABY KAŻDEGO DNIA PRZYNOSIŁ WAM MIŁE NIESPODZIANKI 
I BYŁ CZASEM SPEŁNIENIA WASZYCH MARZEŃ. 
ABY TOWARZYSZYŁY MU DOBRE ZMIANY,
A NA WASZYCH USTACH KAŻDEGO DNIA POJAWIAŁ SIĘ SZCZERY UŚMIECH SZCZĘŚCIA.

TO BĘDZIE DOBRY ROK!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Mam nadzieję, że jeszcze tu zajrzysz :)